تاریخچه برند و لوگوی امیری
نوشته شده توسط : لوگو من

 

مایک امیری در 5 ژوئن 1977 در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش یک ایرانی مهاجر به آمریکا بود و در زمینه خرید و فروش فرش های عتیقه فعال بود.  او در سال 2014 برندی را با نام خود تاسیس کرد و شروع به طراحی کرد. سبک لباس او از خرده فرهنگ های پانک و گرانج الهام گرفته شده است. دیدگاه کالیفرنیایی امیری هم آرام و هم غریب است، با سطحی از مهارت که برچسب محبوب او را در بازار لوکس متمایز کرده است.

مایک قبل از تاسیس برند خود به عنوان مشاور طراحی کار می کرد و آنچه در ذهنش بود را با دستکاری و طراحی مجدد شلوار جین آماده برای خلق اثری جدید پیاده سازی کرد. بعداً، او شروع به فروش محصولات خود به صورت جداگانه به صاحبان سبک و خرده فروشان کرد که کار او را قابل مشاهده کرد.

زیبایی شناسی امیری با اسکیت سواری در بلوار سانست و تماشای بچه های باشگاه در بسیاری از مکان های افسانه ای منطقه شکل گرفت. امیری علیرغم اینکه هیچ آموزش رسمی نداشت، پرشور بود و تحقیقات بی وقفه، آزمایش و تطبیق دقیق او در زمینه لباس به او کمک کرد تا سبک لباس خیابانی خود را کامل کند.

بوتیک های قدیمی هالیوود منبع ارزشمندی برای امیری بود. دانش عمیق او از پارچه ها و سبک نه تنها در این محیط، بلکه با گذراندن ساعت ها در Maxfield - یک فروشگاه لوکس در غرب هالیوود - برای تجزیه و تحلیل قفسه هایی که اکنون خط تولید او را در خود جای داده است، تقویت شد.

مطالعه کنید: معروف ترین های لوگو پوشاک

چه چیزی یک ستاره راک را نمادین می کند؟ پس از چندین سال کار با هلموت لانگ، جی برند و RRL، امیری شروع به آزمایش با خط خود کرد و به دنبال تعریف صدا و زیبایی شناسی خود بود. او هنر منسوجات را با ساختن لباس های جین با دست آموخت.  توجه منحصر به فرد به جزئیات در لباس امیری ممکن است در نگاه اول مشخص نباشد. تولید شلوار جین MX1 (امضای او) چند ماه طول می کشد.

با وجود اینکه مجموعه رشد کرده است، امیری رویکرد دقیق خود را حفظ کرده است. او توضیح می دهد: «این برند واقعاً ارگانیک شروع شد، و من چیزی واقعا مهم و خاص ساختم. زمانی که روی جین کار می‌کردم، هر قطعه را خودم درست می‌کردم. همه چیز اندازه گیری و دقیق بود زیرا شما فقط چند قطعه می سازید. بنابراین وقتی مجموعه رشد کرد، من نمی‌خواستم چیزی را تغییر دهم که آن لباس را به همان اندازه که بود خاص می‌کرد... برای اینکه یک برند جوان باشید و وارد بازار لوکس جهانی بدون تاریخ یا میراث واقعی شوید، باید در یک لباس متفاوت بدرخشید. 

امیری نسخه لوکس خود را با انرژی سواحل، خیابان ها، افراد مشهور و قانون شکنان لس آنجلس خلق کرده است. او می گوید: «لوکس دارای عناصر خاصی است که قبلاً وجود نداشتند، زیرا جهان در حال تغییر است. شما از طریق رسانه های اجتماعی در معرض بسیار زیادی قرار می گیرید. تجمل به خودی خود نمی تواند فقط یک کالای با قیمت بالا باشد... یا یک تی شرت با تفنگ ساچمه ای، این چیزی است که می توانید در مورد آن صحبت کنید. باید چیزی باشد که کمیاب، خاص، قابل توجه و کمیاب باشد. رفتن به جایی و خرید چیزی که در مورد آن می دانید آسان است. اما رفتن به جایی و یافتن چیزی که قبلاً هرگز در مورد آن نشنیده اید و انرژی خاصی داشته باشد، هیجان انگیز است.

لوگوی برند امیری

برند امیری به عنوان یک برند محصولات لباس و مد با تاریخچه‌ای متنوع و پویا شروع به فعالیت کرده است. در زیر به مراحل مهم تاریخچه لوگو برند امیری اشاره می کنم:

۱. تولد برند: برند امیری در دهه ۱۹۹۰ میلادی تاسیس شده و تولید محصولات لباس مجلسی و اداری را آغاز کرد. در آن زمان، لوگویی ساده با نوشته‌های تمیز به همراه نام امیری استفاده می‌شد.

۲. تغییر در طراحی لوگو برند: به مرور زمان، برند امیری جهت بهبود تصویر برند و درک بهتر مشتریان، طراحی لوگو خود را تغییر داد. از طراحی چرخ با عنوان "نماد شرکت" استفاده شد که نشان از تکامل و رشد برند داشت.

۳. نوسان در رنگ لوگو: رنگ لوگو امیری نیز در طول سال‌ها تغییر کرده است. از ابتدا با رنگ آبی که نشان دهنده انطباق و حاکمیت برند بود شروع شد، اما در برخی موارد سبز و زرد نیز به عنوان رنگ اصلی لوگو استفاده شد.

 

۴. تجمل در طرح و نماد لوگو: همراه با پیشرفت تکنولوژی و طراحی‌های هوشمندانه، برند امیری به بهبود نماد و طرح لوگو خود ادامه داد. طراحی های متنوع و ظریف که ترکیبی از خوانایی، سادگی و بروز را القا می‌کردند، در نسخه‌های بعدی لوگو آمیری مورد استفاده قرار گرفت.

۵. بالا رفتن در سطح برند: امروزه، لوگوی امیری اثری از الگوها و عناصر طراحی مدرن دارد. طرح سه‌گانه برندی با فونت منسجم و سازگار، رنگ‌های قوی و توریفه‌های متولد شده از هویت و خلاقیت برند استفاده می‌شود.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: